OSLO

Hej från Oslo! Efter en lång bussresa ligger jag äntligen här i soffan och dricker vin med mamma och äter god mat, åh vad jag har saknat hennes mat! Lite tråkiga nyheter, mina bilder från kameran vägrar överföras till macen vilket gör det väldigt svårt med tanke på att jag har tagit så sjukt mycket bilder. Fast det är lugnt! Jag fotar med iphonen sen får vi se ifall datorn ger sig till slut, hoppas det är okej med er. Just nu är jag ganska död, har på mig myskläder och ska snart bege mig mot sängen för imorgon ska jag ut på äventyr medan mamma är på jobbet! Hoppas att ni får en mysig kväll, kan bjuda på gamla Oslo-bilder så länge.


sist jag och Oscar var och hälsade på hos mamma i Oslo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback